رفتن به نوشته‌ها

آشنایی یک قورباغه با گربه‌ بالون سوار

تیزر نمایش «داروک و گربه نوازنده» نوشته و کارگردانی سیمین امیریان که در تالار هنر روی صحنه است، منتشر شد.
به گزارش خبرنگار مهر، نمایش «داروک و گربه نوازنده» که از ۲۰ آذر تا آخر دی ماه هر شب ساعت ۱۹ در تالار هنر روی صحنه می رود، نوشته و کارگردانی سیمین امیریان است. تیزر این اثر نمایشی به تازگی منتشر شده است.

  • این اثر نمایشی ویژه کودکان ۴ سال به بالا اجرا می شود و در خلاصه داستان آن آمده است: در برکه ای در وسط جنگل داروک ها یا همان قورباغه های سبز درختی زندگی می کنند. داروک ها موجودات بی آزار و تمیز و از لحاظ جثه هم بسیار کوچک هستند اما از طرفی وزغ های بیلچه‌پا که قورباغه های بزرگی هستند به محض به دنیا آمدن بچه داروک ها هر سال به برکه آنها حمله کرده و تخم داروک ها را به غارت می برند تا اینکه یک روز یک مامان داروک تصمیم می گیرد که تخم های برکه خود را به جایی دیگر منتقل کند تا بیلچه‌پاها به آنها دسترسی پیدا نکنند به همین دلیل تمام تخم ها را به داروک کوچولو (نیلو) می دهد تا او این کار را انجام دهد. نیلو با پیمودن چندین برکه، تخم های مامان داروک را به برکه ای ناشناخته و دور از چشم بیلچه‌پاها منتقل می کند. او در کنار برکه با میمون آشنا می شود اما با ورود گربه ای نوازنده در آسمان سوار بر بالون همه چیز تغییر می کند. گربه نه تنها نوازنده که محقق و عکاس هم است …
  • فاطمه امینی، بنیامین بخشی زاده، حسین شفیعی، سهیل پناهی، المیرا پارسا، فرشاد مولائی، رها مقدم، معصومه آرواز، حمیدرضا گودرزی، سهیل میرزاآقایی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از دستیار کارگردان و انتخاب بازیگر: مهزیار درویشی، آهنگساز: بهنام رحیمی، طراح صحنه: مهزیار درویشی، طراح لباس: زهرا یعقوبی، منشی صحنه: معصومه آرواز، مدیر صحنه: حمیدرضا گودرزی، نوازندگان: علی لطفی، یاشار نظری، شاعر: حامد عربانیان، مدیران روابط عمومی: فرید حسینی، علیرضا حسینی، همکاران روابط عمومی: سونیا کثیری، سینا دانا، عکاسان: آیدا دژاکام، علیرضا شیوا، پویا سیفی، تیزر: مجید سمیعی، آیدا دژاکام، تدوین: مجید سمیعی، طراح پوستر: رضا کهنمویی، گرافیک: فرشته علیجانی، گریم: حسین تبریزی، لیلا پریشان، طراح نور: علی اشرف سمائی، ساخت دکور: (گروه ناوک) غلامرضا عربی، حمید رحیمی نیا، تقی عربی، آزاده حاجی حسینعلی، فیلمبردار: سهند سلطان محمدی، پارکور: سروش پارسا، سیاوش تهرانی، پارسا پوربخش با حضور تصویری محمدرضا علیمردانی در نقش راوی.
https://www.mehrnews.com/news/4175532/

منتشر شده در آخرین اخبار گرافیک

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.