رفتن به نوشته‌ها

آلبوم موسیقی«هشتگ تهران» منتشر شد

آلبوم موسیقی«هشتگ تهران» منتشر شد

آلبوم موسیقی «هشتگ تهران» با هنرمندی مازیار خواجیان و محمدرضا اصغری از روز چهارشنبه هفدهم مرداد ماه در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از ارایه تک آهنگ های ماهانه «رادیو» و «تجربه» نخستین آلبوم گروه «هشتگ تهران» توسط موسسه نشر و پخش جوان به بازار موسیقی آمد و روز جمعه نوزدهم مرداد ماه نیز مراسم رونمایی رسمی این اثر در مجموعه «گودو یاس» برگزار می شود.

مازیار خَواجیان علاوه بر ترانه نویسی، آهنگسازی و خوانندگی در این مجموعه، نوازنده گیتار باس، گیتار آکوستیک و الکتریک و سینت سایزر بوده و محمدرضا اصغری نیز علاوه بر نوازندگی کیبورد، سینتی سایزر و طراحی ریتم و همخوانی، طراحی جلوه های صوتی، مهندسی صدا و میکس و مستر این آلبوم را بر عهده داشته است. نیما رمضان نوازنده گیتار الکتریک و بهمن چکاد نیز به عنوان خواننده و مشاور در ترانه نویسی در این مجموعه حضور دارند.

بخش گرافیک، تصویرسازی دیجیتال، طراحی کانسپت و همچنین کارگردانی هنری این مجموعه بر عهده احسان ابرقویی بوده که حاصل این همکاری در قالب آلبوم هشتگ تهران و شامل قطعات «#تهران»، «#پلید»، «#آروم «، #»تگرگ»، «#آواز»، «#صحرا»، «#جنگل» و «#دور» به صورت کانسپت روایی و مبنی بر رابطه تصاویر طراحی شده با ترانه و موسیقی با محوریت پیچیدگی های زندگی شهری در کلانشهر تهران انجام گرفته است.

مراسم رونمایی آلبوم «هشتگ تهران» در ساعت ۱۹:۳۰ از تاریخ ۱۹ مرداد ماه سال جاری، در مجموعه گودو یاس، واقع در خیابان نجات اللهی برگزار می شود.

کد خبر 4369049

mehrnews.com/news/4369049

منتشر شده در آخرین اخبار گرافیکاستان ها

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.