رونمایی از هویت بصری جدید بیمه سینا

راب جانوف طراح لوگوی اپل اولین پروژه‌ی خود را با مشارکت همکار ‌ایرانی خود به پایان رساند. طی این پروژه بیمه سینا در چهاردهمین سال تأسیس، هویت برند خود را باز طراحی کرده است.

امین شیرکانی مدیرعامل بیمه سینا با اعلام این خبر در پاسخ به چرایی این تصمیم مطرح کرد: «مجموعه‌ی ما در ادامه بروز رسانی ساختار سازمان و فرآیندهای ارائه خدمات خود و به منظور بهبود بسترهای ارتباطی با مشتریان و مخاطبان، هویت بصری بیمه خود را به روز کرده است. ما در طراحی هویت جدید بیمه سینا به دنبال آن بودیم تا تصویری متناسب با جایگاه و رویکردهای جدیدمان را ارائه دهیم و ظاهر مجموعه را مطابق سلیقه‌ی امروز مخاطب تعریف کنیم. در این پروژه راب جانوف طراح لوگو اپل (Apple) به عنوان مدیر طراحی در کنار ما بوده است و تلاش شده تا هویتی ایرانی و در عین حال مطابق با استانداردهای روز جهان برای این شرکت طراحی شود.»

https://www.roozrang.com

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *