رفتن به نوشته‌ها

نحوه ایجاد پنجره های بازشو که بازدیدکنندگان شما را آزار ندهد

نحوه ایجاد پنجره های بازشو که بازدیدکنندگان شما را آزار ندهد

 

حتی بهترین ، خلاقانه ترین ، سرگرم کننده ترین ، گران ترین تبلیغات نیز چیزی بیشتر از وقفه نیستند. بیننده آنها را طلب نکرده و اغلب دوست ندارد آنها را ببیند. اما تبلیغات پاپ آپ – همانطور که از نامش پیداست – به خصوص سرزده بودن شهرت دارند. مانند ترسیدن پرش در یک فیلم ترسناک ، آنها یک غافلگیری در چهره شما هستند. به همین دلیل طراحی استثنایی پاپ آپ مهم است: می تواند پاپ آپ را نه تنها قابل تحمل بلکه قانع کننده کند.

علیرغم پتانسیل بالقوه برای تشدید بازدید کنندگان سایت ، پنجره های بازشو به دلیل خوبی گیر کرده اند: طبق تحقیقات انجام شده توسط Sumo ، میزان مکالمه آنها می تواند به طور متوسط 9٪ در عملکرد بالا باشد. این امر باعث می شود که طراحی پنجره های بازشو خوب نه تنها برای کاهش ناامیدی کاربر بلکه برای موفقیت در کسب و کار ضروری باشد. با این حساب ، بیایید بهترین روش های ایجاد چگونگی ایجاد طرح های pop-up را که تبدیل می شوند ، مرور کنیم.

1. گزینه های خود را برای سبک های طراحی پاپ آپ بسنجید

ابتدایی ترین و رایج ترین پنجره بازشو پنجره مربعی شکل است که در مرکز صفحه ظاهر می شود. در اینجا مزیت این است که از دست دادن آن غیرممکن است. البته این فقط به این دلیل است که مستقیماً بین دید کاربر بریده می شود. در حالی که هیچ مشکلی برای پاپ آپ سنتی وجود ندارد ، اما وقتی گزینه های دیگری (به طور بالقوه مثرتر) دیگری برای بررسی وجود دارد ، اغلب به عنوان پیش فرض مورد استفاده قرار می گیرد.

یک پنجره بازشو می تواند در هر مکان از صفحه نمایش ظاهر شود ، و هر موقعیتی پیامدهای مربوط به ماهیت اطلاعات را به همراه خواهد داشت. رویکرد استاندارد جلو و مرکز به معنای چیز مهمی است که شما می خواهید مرور کاربر را قطع کنید. به طور معمول برای خریدهای فوری یا دیوارهای پرداخت در محتوا (مانند روزنامه نگاری آنلاین) استفاده می شود.

برعکس ، پنجره های بازشو می توانند از بالا یا پایین صفحه به سمت پایین اسلاید کنند و به کاربر اجازه دهند تا در زمان حضور پنجره بازشو تعامل با سایت را ادامه دهد. با استفاده از این روش ، بازدید کننده می تواند زمانی را انتخاب کند که بخواهد با پنجره بازشو تعامل داشته باشد و اگر پنجره بازشو به اندازه کافی صفحه را پرت کند ، تشویق می شود این کار را زودتر انجام دهد. این روش اغلب برای اقدامات تحت فشار کمتر ، مانند وارد کردن بازدید کننده به آدرس ایمیل خود ، استفاده می شود.

سرانجام ، یک پنجره بازشو نیز می تواند در کناره یا گوشه صفحه ظاهر شود. با توجه به اینکه این رویکرد چقدر سرزده نیست ، به طور کلی برای محتوای اختیاری مانند نکات آموزشی استفاده می شود.

یکی دیگر از مواردی که گاهی اوقات از نظر طراحی نادیده گرفته می شود ، انیمیشن است – اینکه چگونه یک پنجره بازشو به صفحه می رسد می تواند تفاوت زیادی در نحوه دریافت داشته باشد. به عنوان مثال ، محو شدن بسیار نرمتر و خشمگین تر از یک پوشش ناگهانی است. در همین حال ، یک انیمیشن پاپ و گزاف گویی کاملاً سرگرم کننده و دوستانه احساس می شود. رویکردهای تلاش بیشتر – مانند اینکه عناصر مختلف پاپ آپ از طریق انیمیشن های جداگانه و منحصر به فرد نمایان می شوند – باعث می شوند پاپ آپ کمتر مانند یک آگهی و بیشتر به یک ویژگی خلاقانه و ارزشمند وب سایت شباهت داشته باشد.

2. پاپ آپ را مطابق با مارک تجاری نگه دارید

گویی پنجره بازشو به اندازه کافی جلب توجه نمی کند ، پنجره های بازشو (و تمایل به تبدیل سریع) اغلب وسوسه را برای بیشترین زنگ ها و سوت ها ایجاد می کنند. این می تواند منجر به طراحی هایی شود که بیش از حد فراخوان برای اقدام (CTA) را برجسته می کنند ، گاهی اوقات با فلش های واقعی یا چندین خط کپی یا استفاده بیش از حد از رنگ قرمز ، همه اینها باعث می شود کاربر اطمینان حاصل کند که میدان فروش را از دست ندهد.

تاکتیکهایی از این دست یادآور غرب وحشی است که در دهه 90 اینترنت بود ، زمانی که تبلیغات پاپ آپ اولیه با رنگهای متناقض و متن چشمک زدن با صدای بلند و غرورآفرین بودند. آنها در واقع چنان بد بودند که خالق اصلی پاپ آپ از آن زمان تاکنون از دنیا عذرخواهی کرده است. علاوه بر این ، مارک ها در استفاده از پنجره های بازشو تنها نیستند – کلاهبرداران اغلب از پنجره های پاپ آپ همه جا با طرح های هشدار دهنده و جلب توجه کننده برای فریب کاربران در بارگیری بدافزار استفاده می کنند.

https://99designs.com/blog/web-digital/pop-up-design/

منتشر شده در آخرین اخبار گرافیک

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *