رفتن به نوشته‌ها

طراحی بنر میزبانی وب

طراحی بنر میزبانی وب یا هاستینگ برای شرکت هایی که به اجاره ی سرور های وب سایت می پردازند . بنر هاستینگ یا میزبانی وب همواره جزو پر نمایش ترین نوع تبلیغ در امر تبلیغات بنری است . که میتوان نمایش این گونه Banner ها در وب سایتی با موضوعات مرتبط تحت وب بیشتر مشاهده کنیم .
طراحی بنر میزبانی وب و هاستینگ
همانگونه که برای بنر تبلیغاتی با موضوعی دیگر مثل بنر تور مسافرتی یا بنر فروشگاهی و مواردی دیگر … باید به موضوع طرح دقت ویژه ای شود ، بنر میزبانی وب هم از این چارچوب پیروی میکند با این تفاوت که با توجه به نوع موضوع برخی طرح بندی ها متفاوت از دیگر موضوعات است . به نوعی هر بنر دارای قابلیت ها مختص به خود است و با اهداف متفاوتی انجام می شود ، بدلیل اینکه تبلیغ در کنار طراحی بنر خود میخواهد به انتقال پیامی بپردازد و بیننده را از خدمات خود باخبر سازد .

نکات مشترک در بین بنر های میزبانی وب

چیزی که در بین اکثریت بنرهای میزبانی سایت مشترک است ، در انتخاب شعارهای تبلیغاتی ست که توسط مدیران تبلیغ دهنده انتخاب میشود ، که اکثرا در محدوده ی متنی ( هاست پرسرعت ، هاست پربازدید ، هاست ایران ، سرور های قدرتمند اختصاصی و … ) و کلماتی از این قبیل خلاصه می شود که اغلب بیش از ۹۰ درصد بنر هایی با این موضوع از آن بهره میگیرند .

مخاطبین طراحی بنر های وب هاستینگ چه کسانی هستند ؟
معمولا افرادی که هدفمند تبلیغات میکنند خیلی به این چالش اهمیت می دهند و موفق ترین تبلیغ دهندگان کسانی که هستند بنر تبلیغاتی خود را در نقطه هدف قرار میدهند ، به طور کل هدفمند ترین مکان برای قرار گیری طراحی بنر تبلیغاتی میزبانی وب ، انجمن ها تخصصی کامپیوتر ، برنامه نویسی وب ، دانلود نرم افزار است .

طراحی بنر

منتشر شده در رپورتاژ گرافیک

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.