رفتن به نوشته‌ها

توزیع ۵۰۰ هزار بسته فرهنگی ویژه دهه اول «محرم»در حرم مطهر رضوی

مشهد- معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با دهه اول محرم ۵۰۰ هزار بسته محصول فرهنگی در حرم مطهر رضوی توزیع شد.
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام سید جلال حسینی اظهار کرد: بسته های فرهنگی متشکل از کتاب با موضوعات عاشورا، دفاع مقدس و امر به معروف و نهی از منکر و تولیداتی با مضمون ارتباط شهدا با امام حسین (ع) و امام رضا(ع) ویژه دهه اول محرم و هفته دفاع مقدس است.

وی افزود: معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در راستای آشنایی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ عاشورا و رشادت های امام حسین(ع) در راه دفاع از دین ویژه نامه کبوتران حرم را تهیه کرده که در اختیار نهادهای فرهنگی وابسته به آستان قدس رضوی گذاشته است.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ارائه بروشور، نقشه، کتاب، فرم های مسابقه و راهنمایی چهره به چهره زائران توسط راهنمایان زائر مستقر در کیوسک ها نیز از دیگر بسته های فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است.

وی تصریح کرد: اکران بسته های گرافیکی «اقتدا به حسین(ع)» و«حماسه سرخ» در حرم مطهر نیز از اقدامات ویژه این معاونت در دهه اول محرم بود.

حسینی افزود: تولید نماهنگ برای معرفی برنامه ها و ارسال فایل های چند رسانه ای نظیر عکس، فیلم، فایل صوتی، پوستر از دیگر محصولات ارائه شده در دهه اول ماه محرم الحرام است.

http://www.mehrnews.com

منتشر شده در هنر

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.