رفتن به نوشته‌ها

مارک میان وعده: راهنمای نهایی برای شروع

مارک میان وعده: راهنمای نهایی برای شروع

مارک میان وعده: راهنمای نهایی برای شروع
من به عنوان یک متخصص میان وعده خودخوانده (یا به طور خلاصه میان وعده) از پرداختن به جزئیات آبدار مارک میان وعده خوشحال شدم. شیرین ، شور ، شور ، ترد – من همه آنها را چشیده ام! و جای تعجب نیست همانطور که نظرسنجی جهانی Nielsen of Snacking نشان داد که 91٪ از مصرف کنندگان در این نظرسنجی می گویند حداقل یک بار در روز میان وعده می خورند. جیمز روسو ، معاون ارشد رئیس نیلزن ، می گوید: “میان وعده مصرف کنندگان را در سطح جهانی متصل می کند ،” به همان اندازه که امروزه تنقلات بزرگ است ، فقط بزرگتر خواهد شد. ”

بنابراین اگر در حال شروع کار میان وعده خود هستید یا می خواهید بازی مارک میان وعده خود را بالا ببرید ، کیسه چیپس خود را بگیرید و ادامه مطلب را بخوانید در حالی که ما اهمیت ساخت یک مارک میان وعده دلپذیر را بررسی خواهیم کرد که به شما کمک می کند از رقبای خود جدا شوید.

باز کردن کیف برای مارک میان وعده

صنعت تنقلات به اندازه کابینت آشپزخانه من پر است ، انواع مارک ها برای جلب توجه می جنگند. داشتن مارک تجاری کاملاً خاص به شما کمک می کند تا میان وعده شما به جلو و مرکز قفسه فروشگاه مواد غذایی پرش کند. دارایی های اصلی مارک تجاری مانند یک آرم نمادین ، ​​بسته بندی جسورانه و پیام های خاص مارک همراه با عناصر طراحی با تدبیر مانند رنگ و تایپوگرافی به شما کمک می کند تا میان وعده های شما بارها و بارها در کیف های خرید قرار گیرند

تعریف نام تجاری شما
اول از همه ، سوالات زیر را از خود بپرسید:

شما به عنوان یک شرکت چه کسانی هستید و ارزش های شما چیست؟ ارزش ها و تصمیمات شرکت شما باید بخشی از پیام های برند شما باشد و به جذب مشتری کمک کند. به عنوان مثال ، هزاره ها به آنچه که همه مارک ها در رابطه با همه موارد از علل و حمایت جامعه گرفته تا مواد تشکیل دهنده افزوده و تولید ، توجه جدی نشان می دهند.
چه چیزی شما را از رقابت جدا می کند؟ این به عنوان پیشنهاد ارزش شما نیز شناخته می شود. آیا شما خوشمزه ترین گزینه برای گزش وعده های نان شیرین و بدون گلوتن هستید؟ دقیق ترین ویژگی خود را تعیین کنید و آن را در جلو و مرکز قرار دهید!
بازار یا مشتری هدف شما کیست؟ چه کسی مزه ها را می چشد و چیپس های عالی را می خرد؟ اطلاعات جمعیتی آنها چیست؟ آنها چه چیزی را دوست دارند ، چگونه می خواهند با آنها مرتبط شوند؟ برند سازی متناسب با مشتریان هدف شماست ، بنابراین هرچه بیشتر آنها را درک کنید ، بهتر است. مارک میان وعده در جعبه ناهار کودک و خوراکی های مهمانی تعطیلات دفتر شما بدون شک بسته بندی ، رنگ بندی و پیام های بازاریابی متفاوت است. مگر اینکه رئیس رئیس حزب را برپا کند ، پس چه کسی می داند!

در حال توسعه هویت نام تجاری خود

بخش مهمی از اشتهای تولید مارک های میان وعده ایجاد هویت نام تجاری شاداب است. هویت نام تجاری شما شامل چندین انتخاب سبک مهم برای نام تجاری میان وعده ای مانند پالت رنگ برند ، تایپوگرافی ، آرم ، تصاویر کلی ، صدای نام تجاری و شخصیت کلی است.

احتمالاً یکی از مهمترین جنبه های مارک های میان وعده ، آرم شماست زیرا در هر بسته به طور برجسته ای نشان داده می شود و برای ایجاد هویت برند شما مهم است. آرم شما همچنین هر آنچه شرکت شما نمایندگی می کند را لنگر می اندازد.

وب سایت شما باید هویت برند شما را نیز منعکس کند. سازگاری هویت برند شما در تمام سیستم عامل ها و عناصر کسب و کار و محصول شما کلیدی برای تقویت نحوه مشاهده نام تجاری شما توسط مخاطبان و مشتریان بالقوه است.

طراحی وب سایت مارک میان وعده سالم
طراحی وب سایت میان وعده سالم توسط ایمن نبهان
شناخت مخاطب و بازار خود
وقتی صحبت از ترجیحات میان وعده می شود ، بازارها و مخاطبان مختلف سلایق مختلفی دارند. آمریکایی ها بیش از هر چیز چیپس می خورند ، بنابراین منطقی است که ویژگی اصلی آمریکایی ها تنقلات “شور و شور” است. در سال 2020 ، میان وعده های شور طبق گزارش سه ماهه IRI از فروش خرده فروشی برای بازار میان وعده آمریکا ، رشد 9.4 درصدی درآمد را گزارش کردند. میان وعده اصلی برای اروپایی ها میوه است و بعد از آن شکلات و پنیر قرار دارد.

برخی از عواملی که در روندهای مختلف برند تأثیرگذار هستند جغرافیا یا سن است. بسیاری از نکات مربوط به  مانند تعریف نام تجاری شما و عناصر سازگار طراحی در سراسر جهان و جهان کار می کنند ، اما در کشورهای مختلف برخی از روندها ممکن است متفاوت باشد.

به عنوان مثال ، میان وعده های آسیایی به داشتن بسته بندی های روشن ، سرگرم کننده و رنگارنگ معروف هستند که اغلب دارای شخصیت های زیبا هستند و اغلب طعم های منحصر به فردتری دارند.

حتی مارک جهانی کیت کت ، تولید کنندگان ویفر روکش دار شکلاتی که در قفسه های آمریکایی پیدا می کنید ، در ژاپن بیش از 300 طعم فصلی و منطقه ای با تولید محدود دارند ، از جمله چای سبز ، افرا ، چیزکیک لیمو و سیب زمینی پخته!

سن همچنین برای مشتری ایده آل شما در بازاریابی نقش دارد. اگر مخاطب هدف شما جوان تر است ، به طور کلی این مارک های میان وعده از رنگ های جسورانه استفاده می کنند و اغلب دارای طلسم های دوستانه هستند یا با روند محبوب رسانه ها مطابقت دارند. به عنوان مثال ، Monster Munch (میان وعده بریتانیایی) یا Mamee Monster (میان وعده مالزیایی) هر دو تراشه هایی هستند که مستقیماً برای بچه ها به بازار عرضه می شوند ، در قسمت جلویی آنها یک هیولای دوستانه و در عین حال احمقانه با پس زمینه رنگ روشن برای جلب توجه وجود دارد.

https://99designs.com/blog/logo-branding/snack-branding/

منتشر شده در آخرین اخبار گرافیک

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.