تلفیق در نام های تجاری برخی از بزرگ ترین و جسورانه ترین آنها را تشکیل می دهد. کوکاکولا، پی پال و تیک تاک: آنها جذاب، تکراری و… عظیم هستند. پس چگونه کار می کند؟ آیا این تکنیک فوقالعاده ساده تکرار صداها میتواند در واقع یک ابزار ادبی پیچیده باشد که میتواند تفاوت زیادی بین مشتریان شما ایجاد کند؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه رویکرد همسویی در برندسازی، ادامه دهید، اما ابتدا، بیایید دقیقاً معنای آن را تعریف کنیم.
آلتراسیون چیست؟
آیا عبارت «او صدفهای دریایی را در کنار ساحل میفروشد زنگ میزند؟» یا «پیتر پایپر یک تکه فلفل ترشی برداشت؟» ممکن است از زمانی که جوان بودید با این جملات آشنا باشید و آنها را سریعتر و سریعتر میخوانید تا زمانی که متوجه شوید. زبان بسته تا سالها (یا دههها) بعد سریع جلو بروید و این پیچشهای زبان در ذهن شما باقی میماند.
اولین باشید که نظر می دهید