رفتن به نوشته‌ها

طراحی و تولید ۳۰ داستان کوتاه در قالب یک کتاب در حوزه نماز

۳۰ داستان کوتاه با موضوع نماز به همت محبوبه زارع و ستاد اقامه نماز در قالب یک کتاب تولید شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود دریس مدیر فضای مجازی ستاد اقامه نماز در خصوص جزئیات این خبر گفت : با توجه به تاثیر فراوان صنایع ادبی از جمله شعر و داستان و در بین انواع داستان ها ، اقبال مخاطبان به مینیمال یا داستان کوتاه که داستانک هم گفته می شود . بیشتر بوده است . لذا این امر باعث شد تا به همت کمیته علمی بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز در استان هرمزگان و همکاری سرکار خانم محبوبه زارع که از نویسندگان صاحب نام در آن استان هستند . موضوعات متنوعی از آثار و کارکردهای نماز ، فلسفه نماز و اسرار و فواید نماز و همچنین عواقب ترک یا سهل انگاری در نماز به شکل کاملا زیبایی در قالب داستانک هایی تنظیم و تولید شود .

مسعود دریس مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز افزود : با توجه به موضوع اجلاس سراسری نماز در سال جاری (نماز و فضای مجازی ) سعی شد . این داستانک ها در قالب بسیار زیبایی طراحی گرافیکی انجام گیرد و متناسب با ذائقه بصری کاربران در شبکه های اجتماعی متناسب سازی شود .

وی گفت : بنا داریم تابلو گرافیک مینیمال های موجود را در بستر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی توزیع نماییم .

  • دریس در مورد نحوه دریافت و دسترسی به این داستان ها هم گفت : علاقمندان می توانند برای دریافت سهل و آسان این داستان های کوتاه به ربات جامع نماز به نشانی @salat۵۱bot در شبکه تلگرام مراجعه و درقسمت داستان های نمازی بخش عمده ای از داستان های مذکور را دریافت نمایید .
  • ناقوس ، وقت تعهد ، پایان نامه ، وصیت استاد ، آشتی با خود ، آرایشگاه ، کیف مشکی ، نماز آخر ، داغ فرزند نام برخی از داستانک های این مجموعه می باشد .
  • https://www.mehrnews.com/news/4175780/
منتشر شده در آخرین اخبار گرافیک

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.