رفتن به نوشته‌ها

رنگ PANTONE سال 2021

دوباره آن زمان است: پیشگویی خودکفا که رنگ سال پنتون است برای سال 2021 اعلام شده است.

برای سال 2021 ، دو رنگ سال دریافت می کنیم. رنگ هایی که برای جلب موافقت فروشگاه های موزه موزه و پست های وبلاگ پایان سال انتخاب شده اند: خاکستری نهایی (خاکستری میان رده در حدود 939597 #) و روشن (زرد مرکباتی تقریباً F5DF4D).

ازدواج رنگی که پیامی از قدرت و امید را به شما منتقل می کند که هم ماندگار است و هم نشاط آور است.

آخرین باری که Pantone دو رنگ را انتخاب کرد Rose Quartz & Serenity در سال 2016 بود و همه ما می دانیم چه سال آرام و آرامی بود. بنابراین احتمالاً سال 2021 نفرین یک مومیایی باستانی را بر روی جهان از بین خواهد برد ، یا برخورد ما با خورشید را مشاهده خواهد کرد.

رنگ 2020 ، “آبی کلاسیک” ، احتمالاً چندان رنگ سال نبود ، مگر اینکه اتفاقی باشد رنگی که دفتر کار خود را رنگ آمیزی کرده اید. اگر این شرکت آینده نگری واقعی داشت ، ممکن است ملایم ترین بژ را که می توانست پیدا کند انتخاب کند – در واقع در مارک رنگی تابستان ، Dulux تقریباً آن را برای سال 2021 انتخاب کرد ، نام “Brave Ground” را به عنوان رنگ آن برای سال آینده ، اما برای “بژ” انعطاف پذیر “کیفیت به جای هر گونه خستگی قفل.

شاید به همین دلیل است که بخش روابط عمومی Pantone در سال 2021 دو رنگ را انتخاب کرده است: یک رنگ خاکستری بدون توصیف برای اینکه ما را واکسینه کنیم و یک زرد روشن در اواخر سال.

انصافاً از نظر Pantone ، انتخاب رنگ آن پیش بینی نیست ، بلکه اغلب آرزوها است. پنتون معتقد است این جفت شدن “بیانگر پیامی از مثبت بودن پشتیبانی شده توسط قدرت است” که ممکن است همان چیزی باشد که اکنون جهان به آن نیاز دارد.

ترکیبی از رنگها نسبت به یک رنگ بسیار معقول تر هستند ، و رنگهای زیادی به زمینه بستگی دارد. اما درمان واقعی رنگ سال 2021 به احتمال زیاد شیب های چند رنگ است.

می توانید رنگ های Pantone را برای سال 2021 در اینستاگرام یا Pantone Connect امتحان کنید.

https://www.webdesignerdepot.com/2020/12/pantone-color-of-the-year-2021/

منتشر شده در آخرین اخبار گرافیک

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.